21
maj

Case: Så stärker TJM Forsikring en redan mycket hög kundnöjdhet!

Kundnöjdheten är bland de absolut högsta i Danmark, men på TJM Forsikring tar man inget för givet. För att ytterligare förstärka kundnöjdheten har TJM trots infört ett AI-baserat coachningsprogram från Axcess Nordic och Verint, både i sin kundservice och skadehantering. Här delar TJM med sig på vilket sätt de arbetat med AI-coachning och hur det bidrar till att höja den redan höga kundnöjdheten ytterligare.

Stora scenen kl 10.00

TJM Forsikring är ett danskt försäkringsbolag som bygger på ett 90 år gammalt samarbete mellan tjänstemän som ville säkra attraktiva försäkringar. Kunderna är vanligtvis medlemmar i professionella organisationer.

Vi möter Marie-Louise Rahbek, CEO, Christina Maibom, Skadeschef samt Brian Hansen, coach

Presentationen hålls på danska.


I samarbete med vår huvudsponsor: